Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Artist Member blueblur22Male/United States Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Premium Membership
Statistics 25 Deviations 361 Comments 4,419 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

deviation in storage by Nintendrawer
deviation in storage by Nintendrawer
Yeah... I'm well into my second year of college. I'm going for a technology degree... sorry anybody who follows me, but don't expect any updates to my profile anywhere in the near future. I don't have much time for recreational drawing and art. Thanks for your support!
  • Mood: Suggestive

deviantID

blueblur22

Artist
United States
Current Residence: Illinois, that's more than YOU need to know!
deviantWEAR sizing preference: XL plz!
Favourite genre of music: Rock
Favourite style of art: Draw it by hand, color it by computer my friend.
Operating System: Windows Vista Home Premium 64-Bit
Favourite cartoon character: Sonic
Personal Quote: "FAP!"
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconhoney1706:
Honey1706 Nov 12, 2009  Hobbyist Digital Artist
:iconpianohappyplz: thank you for the :iconfavoriteplz: :iconsqueeeplz:
Reply
:icongrim-zitos:
grim-zitos Nov 8, 2008  Professional Digital Artist
nice gallery
Reply
:iconfreakishdarling:
FreakishDarling Sep 9, 2008   Traditional Artist
RAAWR.
Reply
:iconhellothar52341:
Thanks for the :+fav:, man.
Reply
:iconfreakishdarling:
FreakishDarling Jul 27, 2008   Traditional Artist
TAG!
Reply
:iconblueblur22:
Ur gonna hafta explain this tag thing to me.... :?
Reply
:iconfreakishdarling:
FreakishDarling Aug 1, 2008   Traditional Artist
lol you have to make a journal with eight random facts about yourself.
Reply
:iconfreakishdarling:
FreakishDarling Jul 14, 2008   Traditional Artist
I think I know you O.o

I'm not a stalker! lol. I'm one of Matt's friends. I was bored and went through his friends to see if I know anyone.

Oh wait maybe that does make me a stalker. Anywho.

I think you sat next to me in Drawing 1 at South.
Reply
:iconblueblur22:
What! How could u forget me! I didn't forget u.... well.... I still associate you with Freeman regardless of your friendship status. That would be why. hehe. :D
Reply
:iconfreakishdarling:
FreakishDarling Jul 21, 2008   Traditional Artist
lol we're still friends I just saw him and some friends to see Hellboy 2.

Haha I'm seeing a bunch of people from Drawing class lately, I saw Bill Premo around the fourth of July lol.
Reply
Add a Comment: